6 Ocak 2015 Salı

Xanax vs.Passiflora

Bu sabah ekşisözlük'e takıldım...

Saatlerdir okuyorum bir sürü başlığı, alamadım kendimi tiksindim de bir yandan yoruldum vs... Millet ordan amma ekmek yemiş yaw, karı kız götürme bazında, vay arkadaş dedim içimden. Ve ben taa burdan sevgilimin de ekşi yazarı oldugunu düşünerek ne haltlar yedi kimbilir ordan kimlerle yazıştı görüştü diye gerildim, allasen benim bu gerizekalı gereksiz manyaklığımdan nasıl kurtulacam ben? Bana ne ne yapmışsa yapmış değil mi, yok ama olmuyor illa kafam bozuluyor ya da ben niye yapmadım lan bir yazar olamadım bir twitter fenomeni olamadım telaşı yaşıyorum galiba kıskanıyom lan galiba .!!! :/



Ekşi yazarı olmak istiyorum yaa!

Twitterda, instagramda binlerce takipçim olsun istiyorum noluyo ya bana?!?
Çok mu yalnızım acaba? Çok mu kıskancım ya da, yada çok mu korkuyorum yaşlanmaktan hayatın akışını kaçırmaktan ve aslında ölmekten. Belkide ben hayatımın sonuna kadar antidepresan kullanmalıyım bu düşüncelerimi bastırmak için hey allam yaa, hiç bir iş yapmıyorum bugün çalışmıyorum resmen vakit öldürüyorum, bir iç sıkıntım var, kussam  rahatlayacağım gibi.. ama hiç bir şey tam bir boşalma ve rahatlama hissi vermiyor ne zamandır onu napacaz?


Arkadaşıma bunları yazınca bana verdiği cevap ve aramızdaki diyalog bu şekilde devam etti:

- sen tam bir vakasın yavrum :))

- peki yaşayacak mıyım doktor?

- yaşamak denirse evet :))))

- yaa ben bu kafada olmak istemiom aslında embesil olmak istiyorum

- hahahahhahahah, manyak yaa, embesil olmak nedir yaaa ahuahahauaha

- yaa embesil işte, ne biliim eski iş yerinde b***'taki sizin aslı gibi mesela
  ojemin rengi saçımın kırığı kıçımın kenarı tadında..

-hahahahahhahaha, ay rica ediyorum bu dünyaya bir aslı bile fazla :))

- kızım böle çok düşünmekten mutsuzum lan ben aslında bi yandan da çok eğleniyorum, mesela bugün acayip bi yaratıcılık var fışkırıyo her yerimden
sayfalarca yazı yazabilirim, şarkı söyleyip beste yapabilirim gibi geliyor ne bilimm koşabilir dağlara tırmanabilirim gibi manik atak mı geçiriyorum acaba?

-tam onu yazacaktım, manik atak bu..



Yoksa gerçekten manik atak mı bu .?!?!?!

Ayy neyse ne! Sonuçta sadece biraz fazla bile uyumuş olabilirim. Zira yedi saatten fazla uyudum ki bu benim için alışılmışın dışında. Ama yeni yılda uykumu da düzene sokacağım bu yıl kararlıyım!! 

Neyime karalıyım acaba? Hangi yeni yılda kararlarını uyguladın da sorunlarını çözdün hayatını düzene soktun ki.. Her yıl daha da problem ekledin hayatına. Evet evet sen, yani ben ne zaman kararlarımı hayata geçirdim acaba? Ben hiç hatırlamıyorum.. 

Bu yazıyı kibar kibar motive olan cici bir kız gibi bitirmek istemiyorum. Bu da bir toplum aile vs dayatması. Motive falan olmuyorum. Neden? Çünkü doğduğum andan beri kalıplara dayatmalara maruz kalmışım. Efendi ol,dürüst ol, namuslu ve cici kız ol, terbiyeli çalışkan ol, saygın bol kazandıran ve garanti bir işin olsun, iyi aileden gelen ve bu saygın bol kazançlı garanti çerçevesinde işi olan bir adam bul ve onla evlen çocuklar yap evinin kadını ol, ve nihayetinde de torunlarına patik örerek can ver..

Yolu yarılamanın verdiği yaşlanma paniği mi dersiniz yoksa iki senedir gidilen terapistin açtığı çakralar mı dersiniz bilemem ama bunları yeni farkediyorum ve sesli bir şekilde dile getiriyorum. Bence beni tatmin etmeyen içimdekileri dışa dökemediğim bir mesleğim var. Yaratıcılığımı kullanmak istiyorum ama tam tersi antisosyal bir işte çalışıyorum. Sosyal medya takıntım var mesela, bırakamıyorum da, gezmek istiyorum istifa edemiyorum ya da fotoğrafçı olmak istiyorum ama buna kurs ve makinalar için para ayıramıyorum. Neden çünkü iki sene önce başıma ördüğüm çorapları temizlemeye uğraşıyorum hala!!! :@ Zayıflamak istiyorum ama yiyip yiyip yatıyorum. Bence ben pasif agresif bir tutum içindeyim. Nedeni de "olması gerekenler" listesini içselleştirmek. Teşekkürler anne..!!!

Başka bir can arkadaşım - ki beni anlayabilen nadir insandır kendisi-  bütün bu sorgulamalarımdan sonra dedi ki:

- Yaa bizi yonlendiriyorlar s*** ya, ***la da konustuk onu, bu sosyal medya olayi insanin psikolojisini bozuo, herkes cok eglenio, cok mutlu, bi bizim hayatimiz bok gibi moduna giriyoruz ama aslinda bence cogu kisi rol yapiyor. Cidden guzel bir hayat yasayip gezip tozan insanlar cok az paylasim yapiyor mesela..sevgili mevzusuna gelince, o konuda da kendini rahat birakman lazim, ne bok yediyse yedi, artik samimiyetine inanman lazim, ya da birakman..

- bence de beynimiz yıkanıo, ama uzak da duramıyorum sosyal medyadan çünkü yalnızlığa iyi geliyo, evde gece uykum gelsin diye vakit geçsin diye, yolda otobüste serviste hep onla vakit geçiyo, ayrıca hafif bir kişisel tatmin, yalnız değilim yanılgısıyla inceden moral düzeltiyo, yani bi Xanax değil ama inceden bir Passiflora .. yada uzak durursam yine millet akıyo ben kaçırıyorum paniği yaşıyorum ne saçma lan!

Neyse.. Ben gideyim de bari instagramdaki son fotoğrafımı kaç kişi beğenmiş bir kontrol edeyim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder