29 Ağustos 2014 Cuma

Yine mi klima mağduruyum..!!!!



Yine hastayım yine yine yine :((((((((((((

Bu dördüncü gün ve iyileşeceğime daha da kötüleştim. Tabii bunda benim antibiyotik kullanmama inadımın payı büyük ama yılbaşından bu yana o kadar çok hastalandım ve antibiyotik kullandım ki artık karaciğerimin iflas noktasında olmasından korkuyorum..

Hep aynı şey oluyor, her yaz klimalar son hızda buz gibi açılıyor ve ben iki klimanın arasında sabahtan akşama kadar oturarak çalışan bir beyaz yakalıyım :( Kışları bir soğuk bir sıcak derken küçüklükten kalan sobalı ev sendromu diye isim verdiğim bir hassasiyetim var bence.  Yılda  4-5 kere soğuk algınlığı, grip olmadan, sinüzit faranjit atakları geçirmeden edemiyorum. Ve bundan NEFRET EDİYORUM!!!!!!


Nedense hep ya tatile çıkmadan hemen önce, bayram ve yılbaşlarında ya da önemli bir misafir öncesi başıma gelir. Bu beni daha da sinirli çekilmez biri haline getiriyor. Hastalıktan kaynaklı ağrılarım nefes alamamalarım yetmiyormuş gibi moralim yerlerde sürünür, berbat sinirli, aksi, olumsuz bir insan haline gelirim. İşyerinden rapor almak, inanmayan gözlerle laf sokanları savuşturmak, planlı işleri kaydırmak da cabası.. "Yaa inanamıyorum yine miiii!!?!?!!"  :(((


Şimdi beni bekleyen toplantıma giriyorum, daha sonra öğle yemeği molasıyla beraber izin alıp evime gidiyorum ve kocaman bir portakal suyu ile başlıyorum işe, akşama kadar zencefil-limon-bal karışımlı çayımı içiyorum yanında da bol su. İlaçlarımı alıp yatıyorum ve bir güzel uyuyorum birkaç saat. Başka türlü akşama kadar kendime gelemem ve gelmesini bir aydır dört gözle beklediğim sevgili arkadaşımı yatakta karşılamak zorunda kalırım. Yoo hayır olmaz, olamaz bu! Ayakta ağrısız ve özellikle kulakları açılmış :-))))  pırıl pırıl halde karşılamalıyım onu.. veeeeeee bütün haftasonu bizim olmalı  ;)))))
 


Hastayım ama yine de en güzel an şu an ...
Sevgiler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder